​Saya akan berkongsi dengan anda, “4 Ayat Copywriting Tingkat Jualan” yang saya dapat dari mentor online saya, RAJA KAMIL.

Samada anda membuat pemasaran menggunakan FB, Twitter, Blog, Website, eCommerce atau Instagram, anda tidak dapat lari daripada “COPYWRITING”.
Dalam bahasa mudahnya, menghasilkan ayat power.

Ok. 

Dalam blog ini, saya ingin kongsikan dengan anda, 
4 ayat power yang anda boleh gunakan di dalam bisnes anda.

[PERTAMA]

“Fikirkan tentang ….”

Contoh :-

– Fikirkan tentang, bagaimana rasanya, apabila badan anda menjadi ringan.

– Fikirkan tentang, pandangan suami anda, apabila melihat kulit anda menjadi gebu gebas

[KEDUA]

Mahukah anda menjadi … dalam masa … minggu sahaja ?

Contoh :-

– Mahukah anda menjadi lebih fasih berbahasa Mandarin dalam masa 3 minggu sahaja?

– Mahukah anda menjadi lebih kaya dalam masa 4 minggu sahaja?

[KETIGA]

Kalau anda mahu … anda mesti …

Contoh :-

– Kalau anda mahu menjadi jutawan anda mesti takkan abaikan teknik ini.

– Kalau anda mahu kulit anda jadi lebih gebu, anda mesti hendak tahu petua turun temurun ini.

[KEEMPAT]

Jom … cara bijak !
Contoh :-

– Jom berdiet dengan cara bijak !

– Jom pandai mengaji dengan cara bijak !

Best tak ?

Saya harap, 4 ayat copywriting ini, dapat membantu anda untuk meningkatkan jualan produk anda.
Lebih info, boleh layari blog mentor saya.. Semoga anda lebih kaya dan berjaya.

http://rajakamil.biz/129-ayat-copywriting/

